14 april, 2011

m i x

Vilken helg jag kommer att få!!!
Här hittar Du mig...


Lördag 10-17
Söndag 10-16

Om Du kommer till vår monter kan jag utlova både en hutt Aloe Vera och lite lätt massage i nacken med Aloe Heat lotion eller vår lavendeldoftande Massage lotion. Det Ni!


Surfade runt lite bland mattor och hittade den här ursöta mattan. Älskar prickar!
Den här är från Matts Mattor och är 50x70 och kostar 285:-


Det STORA varuhuset bär det av till på fredag, imorrn ja... ha ha.
Oj, vad många fina nyheter de har fått in. Den här paviljongen går ju att göra en oas med i trädgården utan problem. Inte kostar den mycket heller, 1350:-



Indiska har ju sååååå vackra möbler!
I Gamla stan, Stockholm, har dem en källare i ett gammalt valv där de har utställning av en massa möbler. Har Du aldrig varit där skulle jag varmt rekommendera att ta sig dit! Bara utrymmet är värt sitt besök.

Nu ska jag till kontoret för ett möte med två goa kollegor som också kommer att finnas i montern på mässan.
Så, syns i Falun!

1 kommentar:

Systrarna Virrpannor sa...

Hej!

Kul att du kikade in hos oss :)
Självklart tittar vi förbi hos er på mässan.
Vad heter företaget, så vi får hålla utkik efter dig ?
Är du där på lördagen, för det är då vi ska dit, för på söndagen ska jag jobba så jag får vara ledig över påsk.

Mysig blogg du har :)

Kram Mia