17 januari, 2011

? & !

Till frågetecknet hör denna bild till...


Någon som vet var man får tag på såna här??
Ska sättas på en köpmansdisk i massivt trä som är under produktion.
Nu är lådorna i full fart med att göras, men oj, vilket jobb!


Har en hel hög med små virkade dukar som jag fått av min kära mormor.
Såg detta och tänkte att "NU kommer dem till användning".
Blanda lim och vatten, pensla på duken då den ligger på önskad form.
Voilá
*
Till utropstecknet hör mitt arbete!!
Ett besök i Örebro i helgen och lyssnade på en expert inom Team Marketing.
Edward "Mr Fantastic" Ludbrook, guidade oss igenom vår framtid på marknaden.
Den är ENORM!


Direkthandel och Team Marketing, som jag arbetar som coach inom, väntar en fantastisk tillväxt.
Att det sen handlar om hälsa, som är den stora trenden för framtiden, är bara en bonus.
Tryggheten har vi med massor med år på nacken och ökad omsättning varje år sen start.
Vi lämnas en 100% garanti på succé då vi följer systemet som är kostnadsfritt och HELT riskfritt!

Så, vad sägs om en inkomst på en miljon per år?
Jag har redan tackat "ja"!

Det pirrar i magen då jag tänker på år 2011, det kommer att bli ett fantastiskt år!
Nu ska det jobbas!

5 kommentarer:

annaslantliv sa...

Man blir så imponerad när man läser sånt, hur det är möjligt. Jag tycker att alla verkar tycka det är jobbigt med telefonförsäljare och partyn av olika slag men ändå så ökar det hela tiden!
Och vem tackar nej till en sådan inkomst?!? Då vore man ju knäpp. :-)
Lycka till! Du har energin och kämparglöden som behövs, det märker man på dina inlägg.

Kram Anna

Jenni sa...

E det exakt det handtaget ni vill ha? Annars har ju IKEA nåt liknande, samma typ av handtag i alla fall.

Kram Jenni

Anna sa...

Jenni! Det jag var ute efter var kombinationen att kunna skriva på lådan. Har sett att det finns separat beslag för det ändamålet, vilket oxå går bra, för handtag finns ju i all oändlighet...

Britten sa...

Hej Anna!

Fick du tag på beslaget med kombinerad skylt? De är så fina :) Jag är ute efter det utan handtagen, dvs. bara själva skylten. Verkar omöjligt att hitta just i rostfritt, vet du var?
/Therése

Anonym sa...

Hej! Det finns sådana handdtag på Bauhaus, 3 olika storlekar. De säljer dem inte på webshoppen utan endast i butik.