05 april, 2011

Stor och liten

Nu längtar jag tills man kan sitta och påta med blommorna på glasverandan med en kopp kaffe...
...eller kanske ett glas rosé, he he.
Och på kvällarna, tända en massa ljus och njuta av att våren är här och sommaren nära.


Tänk vad mycket som kastas på tippen.
Nu får vi njuta av dessa ljusstakar eftersom någon annan tröttnat på dem.


Har köpt ett halsband av en fantastisk kvinna!
Två av mina Konstskoleflickor har startat en ateljé i Falun som hade invigning nyligen.
De gör så fina saker!


Ja, alla konstflickorna ska jag få träffa ikväll, tjohoooo!


Men en flicka som inte får följa, är Tora.


Tora är inte sen med att visa alla trix hon kan.
Så klart man måste visa hur STOOOR man är.
Men ändå är man såååå liten ibland.
Här hemma har sjukdomen slagit till. Både Tora, Oskar och mannen varit sjuka.
Själv vet jag inte hur starkt mitt immunförsvar är, måste vara enormt.
Huvudsaken det håller tills vi tagit oss till maj då vi bränner iväg på semester...

Längtar som 17 !

2 kommentarer:

Wilma sa...

Visst är det härligt med alla fågelkvitter och damm moln som yr, vårtecken om nått!

Längtar efter att få krama er och stora stumpan, vore skoj om ni tittade förbi V-ås i påsk när vi är där! (tor el. fre skulle passa)

Kram!

Jenni sa...

Tora e ju bara sååå söt!
Hoppas ni får en underbar semester!