13 mars, 2012

NJUTA

Tar mig tid att NJUTA en dag.
Har ju som sagt tagit FULL action gällande mitt företag och jag njuter i fulla drag av all framgång jag har skapat. Jisses vilket flow!
Därför tar jag mig en dag som jag lämnat "oplanerad" för lite tvätt, kaffe i soffan, blogginspiration och annat lugnt och trevligt. Sen är det svårt att inte göra nånting men det är bara för att det är roligt..


Från och med nu finns några av mina alster att finnas i butiken "Irmas uthus" i Bergslagsbyn i Borlänge.
Arvslindehästar, skyltar och hästtavlor.


"If you can dream it - you can do it"
Walt Disney


Se till att drömma stort och se till att livet blir som DU önskar!


Vilken tid är bättre än denna att sätta nya mål!
Låt våren komma med energi och nytt flow!
Ut i solen och lapa D-vitamin...tror jag ska sätta mig på verandan och äta min lunch.
Ha en härlig vecka, I know I will!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna! Min mamma har ju pratat så mycket om ditt hem så jag fick ju lov att spana in vad sjutton hon talade om! Så himla fint du/ni gjort! Kanske vill du vara med i ett hemma hos-reportage i DD eller rentav prata om ditt företag i vår nya artikelserie "Jobb & karriär"? Hör gärna av dig! Mvh, Angelica Lindvall, Dala-Demokraten 076-795 61 78
angelica.lindvall@daladem.se