16 oktober, 2012

Hall/badrum



Översta bilden är ju inte helt oväntat, ytterdörren. Öppningen ni ser till höger är öppningen in till badrummet.
Eller badrum och badrum, vi kommer att TRYCKA IN en toalett, ett handfat och duschväggar. Sen mina vänner, är det tvärfullt!
Bilden ovan och nedan är hallen. Fast från stora rummet sett och från toaletten sett.


Här kommer då det lilla utrymmet TOALETTEN.
Läste precis på en sida om små utrymmen, då tipset är att ha mindre kakelplattor och gärna vitt, för att förstora intrycket.
Japp, då var rundvandringen slut för den här gången och Ni ska slippa OSB-skive-bilder på ett tag ;D


2 kommentarer:

Mitt Egnahem sa...

Hej Dalarna!
Är värdelös på Blogger, men fann plötsligt en kommentar från dig på min blogg (minns du säkert inte-längesedan) men TACK för den. Kul att kika in hos dig: Känner igen mig i renoverings-kaos-bilder... Fin gård ni har! MVH fr Värmländska Mitt Egnahem

hos familjen vanlig sa...

Kul med bilder på ett badrum! För ungefär likadant ser vårt ut, med skivor på väggarna. Fast vi har just bestämt att vi ska kalla det förråd istället för badrum.... för det är ju långt ifrån klart.