13 september, 2010

Tora!



Nu har vår lilla prinsessa kommit till oss!
Äntligen!



Den 2 september kl 23.55 kom hon ut efter en knapp timme på förlossningen.
Vi väntade hemma in i det längsta för att slippa gå där och ha ont. Det gör jag hellre i Arvslindan.



Allt gick så bra som man nånsin kan önska och det känns som om jag skulle kunna göra det här fler gånger. När man sen fick se vilket litet underverk man lyckats med är man helt enkelt VÄRLDENS LYCKLIGASTE!
Har totalt stängt in mig i vår lilla bubbla men börjar väl sakteliga leta mig ut...men så himla behagligt och mysigt det är!!!
Återkommer när jag känner för det ;D
Hej svejs!

5 kommentarer:

Eva sa...

Så söt hon är o vilket gulligt namn! Grattis! Förstår precis hur du känner det,har fyra själv,fast de är vuxna nu o då kommer barnbarnen,det är stor lycka det också.Har varit in här och kollat varje dag och blev nästan orolig,fastän vi inte känner varandra,men idag var du tillbaka o med en fin tös i sällskap!Ha det så bra och njuuut!

Viveka Snellman sa...

Åh söta fina dej. Klart ni skulle få en helt otroligt vacker liten prinsessa.
Jag måste oxå erkänna att lite orolig blev man när man inget hörde efter förlossningen. Men tankarna stillade mig med att... men du har ju en liten goding att ta hand om ju.
Är så glad för eran skull. Och du är så värld att få känna denna lycka.
Stor kram på dig sötnis och krama dina godingar med.
Vivi

Annica sa...

Längtar så tills jag får snusa på henne på lördag ♥ Är så glad för eran skull ♫♪♥livet är allt bra bra♫♪♪♪♫☼

Kram Annica

MalinB sa...

Åh vad roligt!

Massor av Grattiskramar :)

Malin & Uffe

Wilma sa...

Tack för att jag och mina vildingar fick komma och gosa med er allihopa! Ni har fått det så fint hemma. Som vanligt går tiden för fort bara...

Kram, kusen!