30 augusti, 2010

Klockan går..

...till en vinnare av utlottningen hos Nordljus och Lina!!
Pågår månaden ut och man får själv välja på vit eller zink.
Själv är jag såååå förälskad i denna -



Tiden har även gått ut för oss!
Födseldatumet vi fick var i fredags och jag var HELT säker på att jag redan skulle sitta här hemma i Arvslindan med vår underbara lilla bebis, men icke sa Nicke.

Jag har väl fått mig en utmaning skickad till mig om tålamod i VÄNT...men nu har jag inget mer VÄNT!! Jag vill ha NU!


Tofsar från Stoff och stil för en billig penning

Får väl roa mig igenom dagen med att fortsätta surfa runt på Stoff och stil och andra roliga nätbutiker.
Helgen som gått har vi bara förberett för att kunna åka in till förlossningen. Mannen är klippt, väskan i bilen, mackorna bredda, matlådorna i frysen, mamma är redo med sitt pick o pack att komma, osv. Känns som om vi inte kan bli mer redo.

Det var om inte annat väldigt avkopplande att få vara hemma med mannen och dela alla sysslorna med. Vi gjorde brasa och tände en massa ljus och mös ordentligt i soffan. Utvilade och avslappnade till tusen!

Håll tummarna (igen!)

4 kommentarer:

mini sa...

Det var nog det som var meningen...att ni skulle ha en skön, lugn, avkopplande helg tillsammans innan bebben kommer ut. Snart sitter ni där med ert underverk, som är värd all väntan....
Må så gott och hoppas du får ta en tur till Falun snart. kram

Wilma sa...

Skönt att ni fick en lugn mys helg ihop, blir annat sen... ;)

Har ni laddat kameran + extra batterier? Vattenflaska, energidryck?

Vi vänt med er!
Kram, kusen & co.

Anonym sa...

Hej Anna!!

Hoppas att allt kommer gå bra!
Massor av lycka till kramar från Malin

www.modeshow.se

Eva sa...

Hej Anna! Har spenderat en trevlig stund med att läsa igenom din blogg och vill bara säga att jag tycker den är väldigt trevlig och inspirerande! Särskilt kul tycker jag det är att du bor i Arvslindan,där jag tillbringade många sommarveckor hos farmor och farfar när jag var liten.Så jag kommer nog att titta in igen! Hoppas du fått din bebis nu och att allt gått bra! Hälsning Eva.