01 november, 2010

Vilka dagar!

Överkast från IKEA, 599 kr

Underbara dagar!
Det händer så mycket i mitt liv men ändå så lite...

Housekeepers box med fack och en skopa har Clas Ohlson för 199 kr

Saker och ting ändras om här hemma och får nytt utseende och det känns mer och mer som om DET ÄR SOM DET SKA VARA! Ni vet - när saker hamnar på rätt plats och det känns som det varit där ALLTID.


Som med TORA, hon har alltid varit menad hos oss och NU har hon ÄNTLIGEN kommit! Och nu är det SOM DET SKA VARA!
Tillfredställande så in i bomben.

Ful-furu har blivit vitt och fått nya handtag från IKEA

Veckan som varit har det hänt mycket roligt på.
Tvättmaskin och torktumlare har inhandlats.
Dem har till och med fått bytt plats med bubbelbadkaret som nu har åkt ut!
Skåpet i köket har målats och har (snart) alla handtag på plats. Superbra!
Hade en SKITBRA Inspirationsdag i lördags med jobbet.
Då Forever hade lyckats fått en läkare, Bo Dettner, som talare bland andra.
Vilken lärorik dag!
Information om socker, mättat fett, omega 6 och annat som är avgörande då jag väljer mina produkter och maten jag äter. Jag säger bara - se upp för light och lätt med alldeles för mycket omega 6 i.
Ni går väl inte på Becel och deras lurendrejerier..?


Sen har vi träffat VÄNNER som man inte har varit bortskämd med att fått ha i sin närhet! En härlig lördagkväll med god mat och många kramar, var vad jag och Tora fick.
Men det var inte det enda - en rosa mini-KÅNKEN!! Så himla gullig!

1 kommentar:

Eva sa...

Hur är det annars i Arvslindan nu då? Jag har mest sett det i sommarskrud.När jag var liten bodde det inte så mycket folk i byn,men nu verkar det ju bo nån i mest varje hus.Ändå är det alltid så tyst o lugnt när man hälsar på där tycker jag.Har du hört talas om den svarta "vilda"katten som hållit till i byn i somras?