07 februari, 2011

kära hjärtanes

Nu är det inte långt kvar till ALLA HJÄRTANS DAG
Jag som arbetar med underbara Aloe Vera produkter vet ju vad en flicka vill ha...
Jag skulle så klart önska mig ett Sonya-kit med en hudvårdsserie för den fåfänga!
Den innehåller ett serum som jag garanterar är SUPER för Ditt ansikte (om Du inte VILL bli rynkig, så klart) och en scrub som jag har i duschen när jag känner för en uppfrächning.
Totalt fem produkter i en kitchig bag så man lätt får med sig den om man ska bort.
Och den doftar LJUVLIGT och används faktiskt både av män och kvinnor!


Jag fick ett paket här om dagen.
Ett erbjudande om tre inredningstidningar och tre gåvor nappade jag på för ett tag sen.
Gillade gåvorna...


Filt och kuddfodral blev en färgklick i rummet.
En VÄLKOMMENskylt som upplyses av ett ljus i hallen, var den tredje gåvan.
Gratis är gott! Eller hur.


Min lilla skrutta har blivit så STOR! Kan nästan sitta för sig själv och ler dagarna i ända!
Hon tycker nog lika som jag - att LIVET är UNDERBART!
Fastän jag ammar ungefär sex gånger per natt så är mitt humör på TOPP och ändå förvånansvärt GLAD.
Börjar dock känna att det skulle, för hälsans skull, vara skönt med några färre avbrott i skönhetssömnen. Tappar hår som en galning (tack mormor, att jag fick så mycket och ta av) och utslagen börjar sprida sig som en löpeld över huden.
Så brun-utan-sol har faktiskt fått gett sitt bidrag till denna kropp.
Men jag tackar gud för att babysimmet är i dunkelt sken på sena eftermiddagen, annars hade väl simhallen varit tom på torsdagar vid det här laget ;D ha ha

Som sagt, vass finns det tyvärr inte så mycket av i Turkiet va. Så det är väl bara att smörja på och hoppas att någon vänlig själ drar ut mig på motionspass SNARAST!

2 kommentarer:

Jenni sa...

Har Tora Rogers ögon? Eller e det bara jag som kommer ihåg fel, det e ju några år sedan jag såg honom/er live...;-)

Anna sa...

Det stämmer Jenni! Vilket minne!!
När vi kom hem från bb undrade vi om inte Roglina varit ett mer passande namn, för det var en kopia. Ha ha!