28 juni, 2011

Charmigt hem..

Ja, nog tycker vi att vi har Sveriges CHARMIGASTE hem
men frågan är om Sverige tycker det?


Vill be om lite hjälp!
Jag har lämnat ett bidrag till en tävling där de ska utse Sveriges charmigaste hem.
Så gå gärna in och kika och kanske "trycka på stjärnorna" och rösta på vårt hem...

På bilden ser Ni dagsformen på portlidret där Midsommardagen firades med GOASTE vännerna, en buffé from heaven och ett väder som måste fått Polman att tjånga av!
Där är himmelriket att sitta såna här dagar, då man inte vill vara i solen. Åtminstone när man ska äta. Det fläktar alltid lite lagom.

Peace and love är på allas läppar just nu men det märks inte av ALLS i Arvslindan. Jag får min lilla dos när jag åker in till stan och är så nöjd att få åka några kilometer för att komma hem igen. Till och med Kupolen är invaderad av festivalbesökarna, så shoppingturen idag fick bli "in" och "ut" inom nån minut...ha ha.

Ha det underbart i värmen! och glöm inte att gå in och rösta på favorithemmet ;D

2 kommentarer:

MonaA sa...

Hej goding!

Nu är jag också med i tävlingen om Sveriges charmigaste hem. Ja, kanske vinner man inte, men man lär ju vara med och testa, hihi!

Hoppas ni mår bra i värmen! Länge sen jag såg dig, kanske är dags för en frukost snart!?

Kramar till er alla!
Mona

Anne sa...

Var inne och skulle rösta på ditt hem. Tokigt nog så fattade jag inte hur man skulle göra så det blev inte så många stjärnor som jag hade tänkt mig, *****, såklart..;-)

Kram Anne