21 juni, 2011

Lååångt emellan

Oj vilken uppdatering det blir om jag ska fortsätta på det här viset..
Men men, man måste se till det som betyder MEST och det är ju att JAG finns där för min familj!
På riktigt!
Inte framför datorn, på bloggen eller fejjan..


Minns Ni loppislampan som haft tom skärm.
Den fick cerise klädsel...ända tills jag skulle sy mitt fåtöljöverdrag.
Då saknades lite tyg, så det fick rädda projektet.
Så nu, till alla kalas och fester som varit fick skärmen partyutstyrsel !


Cerpentiner kan ju användas på andra sätt! tydligen!
Fick skithärligt sken av den med cerentinklädsel.

Är det fler föräldrar där ute som har ett antal såna här bilder?
Då blicken är nån HELT annan stans än då du tryckte på knappen. Eller då de flesta kroppsdelar är suddiga, då ungen VÄGRAR att sitta still!


Men så får man några såna där MAGISKA stunder då det blir bild på bild, som är alldeles fantastiskt söta!


Som föräldrar kan man ju gotta ihjäl sig på sina egna barn,
så Ni som tycker att det blir för mycket - bara bläddra vidare.
Men jag vet att många av Er som kikar in här då & då, vill få lite uppdatering på tillväxten :)


Over and out från "Tuppkammen" med familj

2 kommentarer:

Jenni Hull sa...

Hon är ju helt bedårande lilla Tora!

Wilma sa...

Åh vad kul med lite bilder för oss som bor så långt ifrån er.

En lite rulta så söt att man vill mumsa på henne! Fortfarande R´s ögon och mun tror jag.

Hälsa dina älsklingar, ha en fin Midsommar,
Kramelikram!