24 augusti, 2012

Hög och tät


Hög av RESAN jag varit på!
Helt otroligt stolt över att jag deltagit på detta enorma event anordnat av företaget.
Blev bjuden till Phoenix, Arizona på "fimafest" tillsammans med ca 7000 andra glada distributörer.
Nya produkter släpptes, recognition, party, ja typiskt amerikanskt. Måste säga att de är fantastiska på att ta hand om "de sina" med belöning, uppmuntran och energi!
På det sättet gillar jag mindre det svenska sättet, att "foga sig i ledet" och att ständigt ha Jante som kollega. Nej, fram för att få människor att blomma ut och se sin fulla potential! Att få credit för det man gör och inte hitta 5 fel.
Så, DRÖMMAR går i uppfyllelse om Du vill det tillräckligt mycket. Men då får man inte låta andra intala en motsatsen. Det handlar ju oftast om att de misslyckats med att göra verklighet av SINA drömmar.
Så tänk Dig för med VEM du pratar MÅL, drömmar, planer, idéer och LYCKA med.


Från det ena till det andra - panel i badrum, är det tillåtet? eller är det bara för syns skull här?
Hur som helst så gillar jag det skarpt! Men får nog hålla sig i inspirationsmappen och inte i planeringsmappen.
Anledningen till att jag har tid att sitta med bloggen en dag som denna är för att jag åkt på utländska baciller och är TÄT som en Bankokdimma i näsan. Febern har gått ur kroppen men halsen är inte ok.
Så skönt att ändå känna mig HÖG på energi även om huvudet är fyllt med bomull, för imorgon är en annan dag. Imorgon vankas det inspiration, skratt och träning för mina kollegor då jag och ett par extremt kompetenta medarbetare ska ge av oss själva. Blotta tanken får mig att lysa upp, även i morgonrock...


Inom kort ska våran murstock i Bönhuset få sig en extreme makeover. Bakom kaminen ska det på puts eller stenar. Hmmm. Gillar naturmaterial väldigt mycket och vill att hela huset ska gå i denna färgskala, ljust, mörkt och trä. Så denna bild ska nog snart flyttas från inspiration till VERKLIGHET...
...fast med vår egen touch, så klart!
Over and out från fröken Hög och Tät!

Inga kommentarer: