29 augusti, 2012

Jordens fynd


Ja, nu var jag riktigt fyndig...för det var ett sjuhelvetes FYND med jorden som innehåll!
Gamla skolkartor som är i perfekt storlek och skick för Bönhuset! Det verkar vara ett skov av "bästa dagar för Anna" nu. Är i ett sjukt flow och jag bara njuuter.
Det stoppar heller inte med det - min älskade älskade man tyckte att jag var värd mer än så..


..en D40 med två objektiv, extra blixt och massor därtill, visserligen begagnat, men det är ju min melodi!
Fattar ni vilken LYCKA! Det här är rena rama julafton.
Nu hoppas jag att mitt flow flyter vidare och håller i under hela dagen då det nämligen är dags för alla intressenter på huset att lämna ett bud. Blir det två eller fler så startar budgivningen imorgon.
Så är det något som betyder nåt så är det att den här dagen slutar bra. Tänk om det inte är någon som lämnar bud...huwaaa. Ja då löser det sig också på bästa sätt, alldeles övertygad om det.
Det som är meningen, händer ändå. Vi kan bara gilla läget och go with the flow!

Inga kommentarer: