07 juli, 2010

Honey suckle

Här i Arvslindan har allt äntligen slagit ut. Lite senare än i Borlänge eftersom vi ligger en zon kallare här. Mig gör det inget!



Här njuter vi i fulla drag och myser som bara den!
I helgen var vi på loppis emellan arbetspassen med hängrännorna.
En hel del fynd gjordes!! Som vanligt när fyndtanten är igång.



Trasmattor till tusen...eller ialla fall åtta stycken, men det kändes som tusen när vi bar runt på dem.
Vem höjer på ögonbrynen när jag säger att tre plåtburkar fyndades?



Inte mannen!



En av burkarna var det blommor på, lustigt nog en kaprifol som är en av favoriterna här hemma. Den har precis slagit ut ordentligt efter helgen.





Pionerna likaså!
De är mina ABSOLUTA favvisar!
Lite fler fynd från loppisen får Ni skåda snart, för nu måste Barbamamman natta.
Mest för att mannen redan gjort det och ligger och ropar...
Han har så svårt att somna utan att jag ligger där bredvid.
Kattungarna har öppnat ögonen. De är så otroligt söta! Bollade lite med dem idag på sängen en stund innan mamman tyckte det var NOG! Inga bilder hann jag få heller men den som väntar får se...
Syns snart!

1 kommentar:

Anne sa...

humm, hade varit roligt att prova. vill du ta en tur till Gbg igen..
;-)

Ha en go dag.

Kramizar Anne