23 augusti, 2010

Åhhh..

..vilken väntan!
På fredag har jag gått mina 40 veckor, så nu tycker jag att det är dags!


Foto: Linn Grins

Som tur är har jag en väldigt fotointresserad systerdotter, Linn, som hann med några bildbevis på Barbamamman.
Det är ju sååå roligt att ha foton på detta mirakel!


Foto: Linn Grins

Hon var med mig här hemma en dag och det fotades både här och där.
Om Ni bara visste vilket värde dem här bilderna har för mig.
Både att det är just LINN som har tagit dem höjer med ungefär 100%...
Sen att alla foton är tagna här i hemmet och i Arvslindan känns mer personligt, än om det skulle varit i en studio.


Foto: Linn Grins


Idag ska bilstol besiktigas och kanske nån liten napp inhandlas.
Lite fönster ska målas MEN sen ska jag hinna VILA lite... Lättare sagt än gjort!
Igår blev det ingen vila och jag kan meddela att det kändes på kvällen och natten. Inte bra!
Skärpning, Anna!

Håll tummarna, är Ni rara, för att det kör igång nu i dagarna. Tänker INTE gå över!
Hej hopp, slempropp...ha ha

3 kommentarer:

MonaA sa...

Underbara, vackra du! Vilka fina bilder!!
Vi längtar också efter att se vem som tittar ut snart!
Ja, du måste vila emellanåt också, Anna! Snart sätter det igång och då behöver du all energi som du kan lagra nu!

Jag tänker på dig! Hoppas, hoppas h*n vill komma ut snart!

Kramar från
Mona

Linn sa...

Skönt att höra att du tyckte om bilderna, jag själv är jättenöjd! :D Tycker dock att bilderna ser väldigt små ut, både här och på facebook... Kanske blir bättre när du får alla på ett usb-minne :) Kramar!

Mia sa...

På fredag? Ojojoj, lycka till!