18 augusti, 2010

Väldigt snart...

Min längtan är enorm!

Snart får vi hålla vårt barn i famnen och storebror får se sitt lilla syskon.
Det är ofattbart vilka MIRAKEL som kan bli till.
Så väldigt snart är detta ett minne blott...


Bilden är tagen av otroligt rara Helena Blom, tack kära Du!

Jag har aldrig varit så LYCKLIG och harmonisk i hela mitt liv, som jag är nu!
Min dröm är på väg att gå i uppfyllelse vilken dag som helst nu.
Tänk att få dela detta med den underbaraste mannen som jag älskar SÅÅÅ mycket och världens bästa son man nånsin kan önska! Ni får mig verkligen att känna mig som en prinsessa och den LYCKLIGASTE som går i ett par skor..och barfota också, för den delen!

2 kommentarer:

Wilma sa...

Åh, vilken vacker bild!
En badbollsrund fin mage!
Ser ut som en liten flicka... ;)

Ja, ni verkar ha det så bra på alla sätt och vis. Härlig känsla va?

Vi längtar också tills den lill* tittar ut.

Bamse kram från oss!

Karin sa...

Härligaste Anna med eller utan skor!
Hittade en påse i garderoben idag med dina kläder du glömde här...blev glad och tänkte att vi kommer att träffas igen...<3

kram och lycka till med Bebben!