16 september, 2011

Outfit

Äntligen har man ju fått en TÖS som gillar alla outfits mamman klär henne i.
Dessutom gillar hon sånt som mamman INTE klär henne i heller, såsom lortiga kläder som hamnat på golvet osv osv. En riktig spex-tjej! Helst allt på en gång, halsband, cykelhjälm OCH solglasögon. Jorru!
Skor, hör ju till alla outfits, så klart!


Är sååå kär i PompdeLux´s kläder!
På söndag kommer jag att ha en supergullig tjej här som ska visa kollektionen.
Har kollat in deras hemsida flera gånger och skulle LÄTT kunna bli ruinerad...hmm.


De har en kategori med "Organic/ecotex", vilket känns ännu bättre.
  1. de finaste barnkläder jag nånsin sett hos en och samma leverantör
  2. prisvärt, samma som de stora kedjorna
  3. ..och dessutom satsar dem på ekologi och annat vänligt
Hur bra kan det bli?


Min lilla modell har fyllt 1 år och äger numera en stickad basker...


och en liten förkylning! (då bilden togs)
Det tar ju på krafterna att fylla.
Men lika glad är hon för det.


Vi får väl se efter söndagens visning om fröken har mer kläder i garderoben.
Vill Du gå in och titta på kollektionen, klicka här.

Själv ska jag till Stockholm och fira med kollegor med produktlanseringar, recognition och partaj!
Ha en skön helg!

1 kommentar:

Anne sa...

De är allt för rarade små liven. Jag hade en liten tös en gång, som jag kunde sätta sätta på vilken outfit som helst...det gick över och hon blev en svart tonåring..!!! Sen plockade hon lite vuxenpoäng, tog på sig en kjol, började prata svenska igen, hon hade under några år bara pratat en konstigt språk som bara andra tonåringar förstod... Blev dessutom en riktigt glad ung kvinna..

Kramar till dig och din goa tös..:-)