25 maj, 2012

Bikini för salta bad

Här om kvällen blev det en helkväll i Borlänge på Jane´s underkläder tillsammans med mina kära underbara Konstflickor!
Det blev både nya underkläder och en NY BIKINI som jag bara ÄLSKAR.
Har sprungit förbi skyltfönstret flera gånger och sett denna urläckra bikini i rött med vita PRICKAR, mmm.
En kollektion som kommer ifrån svenska SALTABAD.


Fanns i olika kombinationer men fastnade så klart för den dyraste överdelen och den dyraste trosan...
Överdelen är den på bilden nedan fast i rött och underdelen är en riktigt HÖG trosa i rött med en uppvikbar kant i prickigt. Så himla glad över min bikini, fast jag har aldrig köpt en så dyr en..men det kanske hör ihop - lite dyrare, lite snyggare!


Kan VARMT rekommendera dessa helkvällar då man springer runt halvnaken och bara FROSSAR i vackra spetsar och annat vackert. Riktigt kul! Och riktigt bra service från mor och dotter i butiken!

1 kommentar:

Wilma sa...

Rött och vitt, mina favoritfärger och mönster! Visst är det fint och fräscht! Vill se en bild på underdelen med kanten tack.

Kram, hälsa godingarna!