25 maj, 2010

Lycka

Vi hade en helt underbar helg! Sonen håller med mig...



Med kalas i fredags då alla nära och kära var här, blev en lyckad dag.
Uppdukat långbord med god mat, kubb i gröngräset (då tjejerna vann så klart) och fika på önskad Morotskaka. Inte förens sena kvällen klev vi in i huset då det blev lite kyligare ute.



Oskar fick så mycket fina paket och presenter! Massor med nya kläder i sommarens tecken. Växer ju så det knakar och behöver mycket nytt nu. Kommer att bli en lååång kille, precis som mamma... ;D



Titta vad mamma har fått...



En glasveranda, som bara saknar några detaljer och lite färg nu.
Den är helt underbar!!
Om Ni bara visste hur skönt det är att halvligga i en solstol med en kaffe, läsandes nyaste hus & hem och titta ut över vackraste gården och höra regnet smattra utanför...
Förstår Ni att jag är LYCKLIG!

Idag står målning inomhus på min lista efter att ha tagit hand om disk, tvätt och det vanliga.
Mysigt att få en hel hemmadag i det gråa kyliga vädret som bjuds idag.
Hoppas Ni oxå får en mysig dag!
Gör som mig, tänd en brasa och avnjut en stor kopp te och bara NJUT...

2 kommentarer:

Knils Malin sa...

Vad fin glasverandan blev, avis =) och skönt med en hemma dag! Det har jag också, har bäddat ner mig under filten med en kopp the och Allt i hemmet =)
KRAM

Wilma sa...

Åh, vilken toppen mysig dag ni verkar ha haft! Önskat vi kunde varit med...

Veranda blir ur gullig, härligt att krypa under en filt och höra regnsmatter.

Shoppade de första pojkkläderna igår till lillskrutt, längtar enormt efter honom.

Nu ska jag fixa fika och väcka mina älsklingar som sover lite middag!

Kram!!!