20 maj, 2010

trumpet

Igår var jag och syster i Falun och jobbade.
Innan vi åkte hem slank vi in på Plantagen...



Ni vet ju om att vi håller på med att glasa in farstukvisten.
Då kan man ju inte låta bli att tänka på allt vi kan odla där inne...




..som tomater och sånt som trivs i sol och värme.
En änglatrumpet med rosa blommor fick ockå följa med hem.
Tänkte att den skulle få göra lite "djungel" om den nu blir så stor som alla säger.

Imorgon är det dags för KALAS här hemma då feta släkten får komma och äta, fika och gratta sonen!
Han har önskat varm smörgårtårta (polarbröd och en god röra med bacon, purjo och creme fraiche i) och morotskaka som dessert.

Nu ska jag göra lite nytta här hemma! och göra mig i ordning så jag kan komma ut idag och göra mitt jobb.
Hoppas Ni får en härlig dag så hörs vi snart!




PS. Måste göra reklam för en SUPERbra solskyddsfaktor som är tillbaks i sortimentet nu i månadsskiftet. Kostar bara 190 kr och har ett enormt bra och högt skydd. Tips!!!

Inga kommentarer: