13 januari, 2010

Stolt ägare till..

denna stora glasburk!
Fyndades som visningsex för 70 kronor på Lagerhouse.



Men även stolt ägare till denna vackra ljuslykta!
Om Ni läst tidigare inlägg i bloggen så har jag skrivit om Baazar som har sååå vackra saker.
Tror Ni inte på 17 att min kusin med familj dyker upp med denna i paket till MIG!



Den är så härlig när man tänder den.
Har lite svårt att välja ställe att sätta den bara.



Ja, nu ska julen ut! Bort med dukar och gardiner. Granen ska ut. Tomtarna har fått nog med luft nu och åker in i lådorna för vila. Ska bli så skönt när allt är borta.



Okej, jag kan väl erkänna att jag fortfarande kan tänka mig att smutta lite på glöggen.
I paket i år dök det upp en gammal kändis - Saffransglöggen. Den som spar han har..


Arvslindan i vinterskrud

Har så mycket på gång nu så det gnistrar i skallen på mig!
Så mycket roliga saker som kommer att hända framöver.
Ibland kan jag bara sitta och njuta av att vara så priviligerad. Jag har så mycket lyx i mitt liv, så många att älska. En framtid som väntar med storslagna saker och ÄNNU mer livskvalitet.
Samtidigt känner jag ett sånt lugn, som jag aldrig kännt förut.
..tro nu inte att jag gått och blivit frälst, det kanske låter så. Nej, den enda tro jag har är tron på mig själv. Jag har förstått att man får göra sin egen lycka här i livet - den går inte att köpa.
Känner att jag är på rätt väg och att det kommer att bli om möjligt ännu BÄTTRE än vad jag kunnat önska!
Nu ska julen ut, som sagt, så jag kan påbörja nästa kapitel mot ljusare tider och en hel del annat spännande...


Inga kommentarer: