25 januari, 2010

Love is in the air..

Ja, nog är det kärlek allt!
Gånger en miljon...och mer!



Jag har en överraskning och berätta.



Jag har en kiwi i magen...


Eller ja, en liten knodd som är lika stor som en kiwi ialla fall.
Många av mina närmaste vet om det men tror att det kan vara en del som fortfarande inte vet.
Jag hoppas innerligt att det kommer att gå vägen men jag är så lycklig så jag kan inte hålla mig längre. Jag menar, det går som det är meningen att det ska gå!
Dessutom börjar det synas...

Så nu vet Ni var mina tankar är när blogginläggen är få, ha ha.
Det är mannens FÖRSTA barn och för mig hinner det bli 10 år sen sist - så nog är det pirrigt allt!
Jag mår bra men konstant hungrig! och ser fram emot den här resan som jag längtat efter ända sen jag träffade min KÄRLEK! Tänk vad jag har fått vänta...sju år. Redan då visste jag att min kärlek skulle bli VÄRLDENS BÄSTA pappa och jag kunde inte drömma om nåt bättre än att få barn med honom!

Äntligen!


7 kommentarer:

MonaA sa...

Jag är såååå himla glad för er skull! Stort, stort GRATTIS!!! Jag vet ju hur mycket du längtat efter detta, vilken lycka att din dröm nu blir sann!!!

Jag hoppas också vi ses snart, jag vill gärna se din lilla mage och ge dig en kram!

Nu får jag skicka en kram till dig genom cyberspace istället :-)!

Kram kram!
Mona

annaslantliv sa...

Å vad härligt. Stort Grattis!
Jag "känner inte dig" men blir ändå helt rörd till tårar. Barn är så fantastiskt. Och känslan man har när man är där du är nu... det är ju underbart. Så mycket förväntningar och ... ja, spännande!

Lycka till!

Ta hand om er.

Kram Anna

Linas Vita Hem sa...

Åh vad underbart Anna!!! Grattis tusen gånger om!:)
BLir så glad för din skull!! Skönt att du mår bra också. GRATTIS igen goa du! BLev nyfiken på vad du menade när du skrev ett inlägg hos mig sist!:) Vill gärna veta mer... Om du vill får du gärna maila mig:
Lina_Ryttar@hotmail.com

Alltid lika underbart när folk väntar bebis, det är lycka!
Ha det fint! Kram/L

MalinB sa...

Massor av Grattiskramar & Lyckatillkramar från mig till er!

Kram Malin

Vita drömmar och choklad sa...

Världens största GRATTIS!!!
Underbart med en liten prins eller princessa i magen :)

Jag ska inte ut i helgen. Mannen har varit borta i två veckor. Kommer hem imorgon men blir bara hemma över helgen.(jobbar borta)
Därför vill vi hinna umgås så mycket som möjligt. Men visst hade det varit skoj ;)

Vad skulle du gjort i Mora?
Själv studerar jag företagsekonomi på distans just nu.

Kram och grattis igen till dig och kärleken. /Milla

Knils Malin sa...

Gulliga Du! Tack för igår, det var super mysigt, och maten var kanon god =) ska verkligen prova det själv! Kram på dä =)

Karin sa...

Men Anna vad roligt!!
GRATTIS och du...är du hungrig så kan du gärna komma hit på en liten bit...jag skulle gärna bjuda dig, "Anna den stoooora njutaren" på mat igen!!
kram!!