11 februari, 2010

Nyproducerat

"Bruka den begåvning Du fått"
"Skogen skulle vara mycket tyst om inga andra fåglar sjöng än de som sjunger bäst"



Visst är det kloka ord.
Nog är vi ganska bra på att låta de vi tycker är bäst på något - alltid få göra det.
Tänk vad många begåvningar vi alla sitter på. Fram med dem!
Ja, jag vet att Jante bor granne med Dig men tänk på oss andra. Vi vill ju också få ta del av Dina talanger. Så ta reda på dem, vettja!

Skomakarens barn, Ni vet....
Vi har, hör och häpna, ingen bräda med kloka ord på här hemma.
Tänk hur det kan bli - skärpning.

Det får bli en VÄLKOMMEN-skylt i hallen så länge.



Gjorde ett par lite råare hästar som inte slipades så mycket.
En fick till och med en ljushållare.
Ganska behagligt med dessa helt vita också, även om jag gillar Arvslindehästen också.



Uppdatering på graviditetsfronten:
Mår väldigt bra nu, illamåendet har upphört och är nu i vecka 13.
Lagar mat nu igen, vilket uppskattas av mannen tror jag ;D

Nu är det en persika i storlek och börjar växa på allvar nu. Jag har ju ändå gåttt en tredjedel, så det känns att jag börjar bli större.



Idag har jag, som Ni såg i början av inlägget, textat en bräda.
Nu känner jag att det är dags för fruktstund, sen är det nog läge att göra mig i ordning och laga mat. Idag blir det vegetarisk wok med ananas och nudlar. Hoppas det blir gott!

Ikväll är det affärspresentation på kontoret. Ska bli riktigt kul!
Vem vet, vi kanske ses.

Auf Wiedersehen

PS. Tack för bananen, svärfar!!

Inga kommentarer: