01 februari, 2010

Lat katt

Precis så här känner jag mig just nu..



Å det är inte så kul. För allt ska ju skötas ändå.
Något som verkligen har blivit lidande är matlagningen.
Eftersom jag går runt med en illamående känsla, känns köket inte längre som favoritrummet. Så stackars sambon har fått kliva in många gånger och tagit över.



Hittade dessa vackra saker hos Potterybarn och jag bara måste visa några godingar.

De har både små inredningsdetaljer och möbler. Det mesta är fantastiskt vackert men prislappen är inte lika rolig. Då är det perfekt att bara använda det till inspiration.


Denna badrumsmöbel går inte av för hackor, eller hur.
Angående graviditeten..
Nu kliver vi ur kiwifasen och går in i vecka 12 !! Klart man ser fram emot att denna vecka är över om man tänker på att risken för tokigheter minskar väsentligt.
För övrigt är det en väldigt rolig vecka ur jobbsynpunkt. Tripper till både Örebro och Stockholm med Forever och goa tjejer väntar.
Tur man får en massa energi av alla kollegor och av jobbet i sig, annars är det svårt att hålla sig alert, ska Ni veta.

3 kommentarer:

Kråks stuga - Inredning, trend, trädgård & torparliv. sa...

Härligt att se lite från mina hemtrakter! / H

Mojebarn sa...

Grattis till bebisen! Det är inte mer än rätt att sambon lagar mat åt dig :-). Du har viktigare saker att tänka på. Hoppas illamåendet går över snart.
/Mojebarn

Vita drömmar och choklad sa...

Hej!
Kommer ihåg dig ;)
Jag trodde du menade Partykväll med gruppen Style som gästade moraparken :)
Sen läste jag om style-kvällen jag antar att du menade ;)

Kommer ihåg vad trött jag var de första månaderna med mitt andra barn. Gick runt som i dvala och mådde mest illa hela tiden. Som tur är går det över :)

Vill du maila mig går det bra på vitadrommarochchoklad@hotmail.com

Kram Milla