17 februari, 2010

Vårkänslor

I förrgår hörde jag vårfåglarna kvittra glatt här hemma!
Då blir man ju alldeles lycklig!



Det får en att tänka på förra våren...och pelargoner...solen och värmen.
Ja Ni vet, allt som poppar upp då vårkänslorna kommer.

Igår hade vi familjedag här hemma. Alla var lediga, vi sov länge och åt frukost så länge vi orkade. Sen skulle vi till Marianne, vår underbara barnmorska, som tar hand om oss så bra på Familjens Hus i Mockfjärd. Igår var det lite provtagningar och nästa gång är det ultraljudsdags i Falun.



Enligt min bok här hemma nu så är lilla krabaten lika stor som en tennisboll.



Så nu är frågan - hur många tennisbollar??
Min svärfar tycker i alla fall att jag ska äta för flera... så igår blev vi bjudna på middag och avslutade med att trycka i oss semlor!!
Nu ska jag ta och göra mig klar för en tripp till Örebro.
Läge att få Forever att växa i denna härliga stad - så here we come!
Inga tecken från mig på flera dagar, alltså. Men håll ut, jag kommer tillbaka!
Nu väntar hotellfrukost och nya goa kollegor ;D

Ha det gött så länge!

Inga kommentarer: