05 februari, 2010

Still...

... tired!!
Och fortfarande hungrig förjämnan!
Hur ska detta sluta?
Min graviditet för nio år sedan slutade på hela 100 (!!) kilo men har bestämt mig för att denna ska bli något lättare. Bra tänkt va. Sambon tycker det låter som en bra ide´! Ha ha, han är förstås livrädd, stackarn.


Som en utslagen katt kom jag hem inatt ifrån äventyr i Örebro. Lycklig, inspirerad och hungrig satte jag mig med en tallrik fil med nötter när jag äntligen kom hem till Arvslindan.
Upp igen klockan 06.10 då mannens väckning plingplongade i sovrummet.
Trött så jag höll på att kräkas var jag ändå så full av inspiration och tankar från gårdagen så jag ligger klarvaken tills sonen vaknade vid 07.
Upp med honom. Frukost, påklädning, packning, matsäck och iväg till skolan.
Kan inte gå och lägga mig, har alldeles för mycket i huvudet.
Har dessutom en SUPERhelg att se fram emot. Forever har Succédagar lördag-söndag då vi är ett JÄTTEgäng som ska få skratta, inspireras, firas och umgås! Vilka pinglor man får äran att tillbringa helgen med. Men det är ju klart att det är de bästa när det är jag själv som valt vilka jag vill arbeta med..ha ha.
Ja, vad sägs om en lunch med en gammal vän idag! Lite shopping på Kupolen. Hmm låter som en alldeles underbar fredag! Den tar vi! C U next week...

Inga kommentarer: