12 februari, 2010

Till påsk..



Då öppnar Sifferboden igen!
Den 26 mars kl 15.00 slår vi upp dörrarna och välkomnar alla gamla och nya kunder.



Då erbjuder vi lite nyheter i Boden, nya kreativa personer som visar sina alster.
Förhoppningsvis får vi en ny keramiker som jag lovar att Ni inte vill missa!
Lisas brön, Emma-Lottas godsaker och fullt på hyllorna i presentrummet och i vårt vackra Inredningsrum på övervåningen. Ja det här får Du inte missa.



Världens bästa fredag idag. Har haft en supervecka och helgen kommer inte att bli sämre.
Lördag blir en dag med familjen och avslutas med middag hos min systers man som fyller.
Söndagen är det matchdags för sonen med innebandyn. Då måste vi vara där och heja!!

Ser fram emot nästa vecka med tennisbollen... då är det slut på frukter, svärfar.
Ni kommer väl ihåg vad som händer på tisdag?
Kram

2 kommentarer:

Linas Vita Hem sa...

Då måste jag ta mig dit! Har ju inte varit där än, skam och fy!:) Mysigt att bebben växer och gror! Det går ju så ruskigt fort! ha en fin fortsatt helg!
Kram/L

Linas Vita Hem sa...

Då måste jag ta mig dit! Har ju inte varit där än, skam och fy!:) Mysigt att bebben växer och gror! Det går ju så ruskigt fort! ha en fin fortsatt helg!
Kram/L