29 juni, 2010

Dörrarna öppna..



Det känns verkligen som om dörrarna är öppna nu!
Både mentalt och fysiskt!
Här i Arvslindan står dörren oftast öppen eftersom jag har möjligheten att vara hemma så mycket med mitt otroliga arbete. Jobb hemifrån så klart, men möjlighet till en helt fantastisk LIVSSTIL då arbetstimmarna nu för tiden är räknade till få. Lyx, javisst! men jag har valt detta själv och vågat ta chansen. Kanske är det just mitt bästa, bästa TIPS till alla goa människor som är värda samma livsstil - ta chansen och VÅGA prova! Möjligheten jag fick, har jag nu i mina händer och delar varsamt ut den till andra som vågar...

Vad kan hända?
Jag lovar att det enda vi kommer att ångra när vi sitter där på hemmet, är det vi INTE gjorde!
Resten kommer vi att skratta och njuta av!



Någon som har gjort framsteg i familjen är vår minsting, Lilla Grå. Som fångat sin första mus!
Sååååå STOLT bollade hon runt med den stackarn här i köket i en halvtimme. Grattis!



Lilla Grå passar på att ligga nära (!!!) höggravida mamma som samlar kraft

Någon mer som gjort succé är Gumman, som lyckats klämma fram hela fem små knoddar. Kämpigt värre var det, även för "mamma" och "pappa" som hon inte släppte ut ur rummet förens första var ute....fyra timmar senare.
Den sista, som kom mitt i natten nån gång, fick tyvärr inte möjligheten att uppleva livet här just nu. Hon fick läggas i jorden och följa med vår Vita lilla älskling som säkert lever loppan på en alldeles underbar plats alldeles för långt ifrån oss...



Usch, vad jag är blödig när det gäller sånt där! Älskar ju mina katter och fäster mig så fruktansvärt.
Nu till nåt trevligare...
Mellanrummet!
...som nu är tv-rum och blev huuur bra som helst!
Ljust som en vitaminkick.

Så nu har planerna ändrats (igen!!) och matrummet ska istället få bli i STORA rummet.
Väntar bara nu på att få tillgång till en färgspruta så rummet får en makeover som heter duga.



Ja, midsommar har passerat. Aftonen tillbringades i Tansen och Dagen var hemma i portlidret med goa goa vänner. Tyvärr kom det lite för många gäster som ville joina så vi fick dra inomhus för att slippa dem jävlarna. Ja, fråga mannen vad han tyckte om dem när han stod med paintballpistolen i näven och försökte sikta...då kom det fula ord ur munnen.
Nej, familjen Mygg och Knott får gärna hålla sig på annat håll...

Hörrni, ha en UNDERBAR dag i solen! Så kommer det lite mer bilder på rummet inom kort!
Kramelikram

Inga kommentarer: