18 juni, 2010

Önskelista

En sån enkel anledning som slut på batterier i kameran...



Det är anledningen (den största) till uteblivande inlägg!
Men vem gråter...
Har haft häcken full minst sagt.
Jobbet har bjudit på en weekend i Götet, skolavslutning och hemmaarbete är det som har varit på schemat sista tiden.
Blir tjockare och tjockare för varje dag och har nu bara 9 veckor kvar!
Helt otroligt!
Vår katt handlar det nog bara om timmar och dagar för nu...hon ska nämligen också ha!!



Var ut till stugan med båten för i år i veckan. Oj, vad man ville vara kvar!!
Har sån himla tur att ha ett sånt underbart PARADIS att åka till när man vill.
Jag är så lyckligt lottad!



Nu känner jag mig otroligt ofokuserad, tankspridd och förvirrad...men SUPERlycklig!
Verkar vara allmäntillståndet för denna fröken förjämnan.
Har en kväll för MIG SJÄLV eftersom mannen är på "räkkryss" med jobbet och sonen sover hos moster. Strange feeling - kan jag säga. Har inte hänt på flera år!
Vi kan säga att det är TJEJKVÄLL här hemma...jag och mina tjejkatter.
Har laddat med massor av frukt, jordgubbar och tvättmaskinen går på högvarv....gud, hur man är ;D
Sa till mannen innan han åkte att "Man kanske skulle tagit ett bad ikväll" men tji fick jag. Fick lova Mr Avundsjuk att det skulle vi minsann göra tillsammans imorgon bitti!!



Så jag ska göra en massa nytta som är på "roliga listan" och kanske hinna sjunka ner i tv-soffan med mina älsklingskatter...alldeles ENSAM!
Den Du!
Imorrn vankas det fest i Stockholm, fast inte den som sänds på tv, men nästgårds. Så håll utkik efter Barbamamma på tv-skärmen bredvid kortegen genom stan!

Ha en underbar helg, så lovar jag också att ha det!

PS. Skåpen på bilderna har hamnat på min önskelista och är ifrån Baazar. De har såååå fina grejor och dessutom 25% på utvalda möbler i helgen. Går att beställa på nätet också!

1 kommentar:

Wilma sa...

Snart dags för er! (och oss också...) Spännande värre!!!

Kan lova dig att Baazar möblerna är ÄNNU finare i verkligheten, har känt och klämt på de många gånger...

Tagit ner barnsäng och barnstol från vinden i kväll, blev lite "vad gör de här?" känsla *fniss*.

Kram!