04 juni, 2010

Erbjudande!

Jag har ett erbjudande till mina kunder, eller bara nyfikna krabater...



Forever, som jag jobbar i, har tagit fram ett koncept nu till sommaren som ska innebära att MASSOR med människor kostnadsfritt får testa flera av våra produkter under några dagar.
Man hojtar till och bokar in sig på boxen under de dagar som passar en själv.
Därefter kommer jag och levererar och Ni får testa hej vildt...tills jag kommer om tre/fyra dagar och hämtar den.
Är naturligtvis tacksam om Ni verkligen har provat ordentligt och har lite feedback till mig ;D

Visst låter det bra!

Produkter som ingår är vår SOLSKYDDSFAKTOR (30 spf), Gelly, Heat lotion, Moisturizing lotion, First spray, Liquid soap, Forever Bright tandgel och dryckespåsar med Aloe 2 Go (gul dunk blandat med Pomesteendryck). Mer info - klicka på loggan i högerspalt eller kontakta mig via mail.

JAG HAR FYNDAT!
Vackert porslin med muggar, assietter, djupa och flata tallrikar...








Visst är det vackert!
Har suktat länge efter dessa och väntat läääänge...
Äntligen fick dem hem det och jag var FÖRST på plats...på lagret! ha ha
Köpte på mig ordentligt utifall att, så det blev 15 av varje. Så nu kan vi ha fest!
I och för sig så är vi minst 10 när vi ställer till med nåt här hemma, så jag har inte överdrivit.
Det bästa...
..det gick bara på straxt under tusenlappen för hela kalaset. Kul att fynda!!
Gangsingen i mig jublade!!! Mannen, som är född och inbiten, var inte mindre glad!
Ha ha, en SOLIG fredag och MASSOR att göra!
En eftermiddag i Sifferboden, brädtillverkning och grillning, kan bara bli huuur bra som helst!
Vi ses!

1 kommentar:

Mariina sa...

Åh, så fint ni gör - tänker på er! Härligt att ni har det så bra + att ni haft det bra på er resa o Grattis i efterskott Oskar!!! Många varma kramar från kusinfamiljen i Västerås