04 december, 2009

Ljus och energi!

Jag ÄLSKAR ljus!



Jag och mannen gjorde iordning våra två ljuskronor med granris härom dagen. Den som hänger i köket har Ni ju sett i tidigare inlägg, men nu kommer rummet.



Stämningen är verkligen mäktig när man tänder ljusen i kronan.



Det värsta är att katterna tycker att det är jättespännande att hoppa efter grenarna som sticker ner. Resultatet blir en MASSA barr, så man kan ju bara tänka sig hur det ser ut om någon vecka...
Angenäma problem man har va!



Idag är det fredag och det kommer lite glöggsugna kära vänner idag. Sen är det dags för sonen att åka till pappa.
Imorrn drar jag till Stockholm för en föreläsning, via Forever, av en läkare som forskat i Aloe Vera, Dr Peter Atherton. Ska bli så jädra KUL! Vi är 12 st som åker tillsammans med mig och flera av dem har aldrig varit på ett event som ordnats av Forever.
Dessutom är det glögg- och buzzkväll hos världens underbaraste Sara och Johan! Så jag ska försöka ta mig dit så fort jag kommer hem ifrån Hufvudstaden..
Söndagen ser jag fram emot så in i bomben...också..(vilken helg!!) då min syterdotter ska firas. Först ska hon uppträda på Forum i Kvarnsveden, därefter blir det middag och födelsedagsfika.
Ni som känner mig vet att det som gör mig LYCKLIGAST är när jag får vara med HELA familjen och halva släkten! Oj va kul det ska bli!!
Inte nog med det - min gamle morfar är här under helgen också och ska så klart med på kalas!

Wiiiieeeee!! Snacka om att jag har energi sprutande i min kropp! Har nämligen varit på en MYCKET givande mässa som utställare under hela torsdagen. Lägg helgens bravader på det och Ni har en vante till Anna på söndag kväll..;D...men en GLAD vante!!

Hej
hopp
glögg
kopp
***