11 december, 2009

Vinnare!

Igår var det en riktig mysdag!
Hade ett par kollegor här på dagen som stannade på lunch. Vi hann med en hel del. Lite planering inför framtiden och inbokning av nya evenemang. Skitkul!
Fick mig dessutom Hollywood-lockar fixade av goa Malin och hennes plattång.
(Nu har även en sådan hamnat på önskelistan..wow va enkelt det var)


Muffinsformar 100-pack för ca 35 kr, Lagerhaus

Åt superdupergod mat...
På menyn var det pannbiffar a´la Anna med fetaost, lingonsylt och kryddor i.
Till det serverades pommes och Lohmanders Bea...det var underbart gott!


Pepparkakskola ca 39 kr, Lagerhaus

Sen skulle vi skrapa lite lotter vi nästan glömt bort.
Dels hade vi Bil- och reselotter som vår Turkille fick skrapa...
Japp, tror Du inte på 17 att det skrapades fram två nya lotter på den ena,


Plåtburk 59 kr från Lagerhaus

..och en musikanläggning, CD (värde 1000) på den andra!!!
Han är helt otrolig min lilla älskling till turgubbe. Han har ALLTID haft tur i spel.


Plåtburk 39 kr från Lagerhaus

Inte nog med det.
När jag och stora älsklingen (utan tur i spel - men väldans tur i kärlek) skulle skrapa en trisslott, så blev det vinst även här!
Jag skrapade fram 25x2, alltså 50 kronor!! Två nya vinstlotter, vann jag!

Det Ni!

Tänk att man har sån tur i BÅDE kärlek och spel.

Idag mina vänner blir det en bra dag (igen!) - tillverkning hela dagen, sen bär det iväg till Sifferboden där jag och sonen ska stå idag mellan 15-18. Då ska boden julpyntas!
Sen kommer världens bästa Adam, Oskars kusin, som ska sova hos oss till lördag.
Åh nu måste jag sätta fart - har en toppendag som ska levas!

VÄLKOMNA till Sifferboden idag, mellan 15-18
//sanna, granna jul-Anna

Inga kommentarer: