18 december, 2009

Vackert!

Måste slå ett slag för en helt underbar butik som Ni kommer till om Ni klickar här!



Har Ni sett så vackert!



De har tidigare haft mycket möbler som kommer från Kina men nu har de utökat sortimentet rejält och har massor och annan inredning också.



De har en butik i vackra stationshuset i Sävsjö och en i Barkarby, Stockholm.
Självklart går det att handla på nätet också.



Ja, bilderna får tala för sig själv.

Själv ska jag göra allt utom att handla. Här ska städas. Frusen cheesecake med pepparkaka och apelsin är bakad och grytan gjordes redan igår.

Hoppas på att hinna med att pyssla lite extra innan jag ska till Sifferboden och göra lite nytta ett par timmar... för kl 18 kommer dem... för att fira MIG ! då ska allt vara klart, men det är väl inga problem för en sån som mig - som alltid är ute i god tid!

Lovely Friday på Er!

2 kommentarer:

Wilma sa...

Ja men! Jag har ju sagt att du ska komma ner hit så vi kan mysa runt på Baazar i Sävsjö, ligger ju granngårds ju! MYCKET "vill ha" där...

Hälsa släkten ikväll!

annaslantliv sa...

Vill passa på att säga God Jul! Hoppas det forsätter vara så underbart vackert ute och vi alla får en härlig jul.

Nu ska jag kolla din länk.

Kram Anna