08 december, 2009

Wow!

Man får hålla huvudet högt när man rör sig utomhus...
Då ser man bara alla dekorerade juliga hem och slipper den gröna gräsmattan ;D



Detta är en gammal juldekoration från IKEA som hade en trasig ljusslinga som fick bytas mot granris. Passade bra på dörren!



Och äntligen ser man nu skymten av mina Amaryllisar som börjar bli RÖDA!


"Är rummet Ditt lila - är denna till Dig,
faktum är att den BARA är till min goa Forever-tjej!"
Hade förmånen att i helgen få uppmärksamma ett par väldigt duktiga, härliga, driftiga tjejer i mitt team i Forever.
I mitt jobb är jag den som hjälper andra människor att lyckas med sina mål. Det kan dels handla om ett ekonomiskt mål men också ett mål gällande personlig utveckling. I Forever hänger dessa ihop, så uppnår Du det ena så får Du även det andra. Det är makalöst vad som finns att erbjuda.
Då två av tjejerna hade tagit sig ett stort steg upp på vår marknadsplan var jag naturligtvis den som var MEST stolt och hade några väl valda presenter till dem båda. Det är som att ens barn har fått medalj, eller nåt. Man blir alldeles full av glädje och rörd till tårar.
Det känns otroligt att ha som arbete att få vara med om denna personliga utveckling hos människor som kommer in i mitt liv. Finns ingen bättre belöning än känslan att ha varit delaktig i andras framgångar!!
Wow!!
All lyckönskan till mina blivande Managers Hanna och Malin! Ni är bäst!
"Till Er som jag vet för detta slitit hårt,
för jag vet, att bli Supervisor är svårt.
Men Ni klarade detta med råge,
är glad att ha Er med på framgångståge´!!"

2 kommentarer:

Knils Malin sa...

Du är bra go du =)

Linas Vita Hem sa...

Vilken jätte fin grankrans! Är så jobbigt att binda krans med granris ju, sticker ju så hemskt!:)
Förresten, hoppas det är okej att jag visar ett av dina verk i mitt inlägg idag? :)
Kram