02 december, 2009

Tomten bor i Arvslindan

Jomenvisst måste tomten bo i Arvslindan!

Det kom nämligen in ett paket på kvällskvisten igår...





Rostade nötter med kokos och honung



Igår gick jag och letade efter ett par sockor och hittade bara par med hål i, så jag önskade mig verkligen ett par härliga, randiga, långa sockor! På riktigt! Önskade flera gånger...











..och vad låg inte i paketet, om inte ett par randiga, supermjuka, långa socker a´la Anna!!

Oj vad Tomten fick pussar!!

Dessutom fick han nötter som Tomtemor hade gjort under dagen. De var mycket uppskattade både som kvällssnacks och i min filtallrik i morse!

Men jisses vad jag myser i mina sockor! Tänker inte lämna dem för en sekund!


Undera vad jag ska önska mig idag?

2 kommentarer:

Linas Vita Hem sa...

Tack snälla Anna för din söta kommentar!:) Ja man är glad att bo i Gagnef när det börjar bli vinter, hoppas det är vitt ett tag nu!
Vilka jätte mysiga strumpor, det var en snäll tomte!:)
Kram

Wilma sa...

Vilken go Tomte!
Tänk att Han alltid vet exakt vad man önskar sig, och vilken tur att Han har bra hörsel... *s*.

Undrar om Smålands Tomten har tvättat sina öron? Kanske får skriva en önskelista...