31 december, 2008

2009, Here I come!

Vill passa på att önska mina kära och Ni som förtjänar det, all lycka och ett riktigt underbart 2009! Jag känner i hela kroppen att det kommer att bli ett toppenår!

Tack också, till mina Konstskoleflickor för en härlig kväll med fiskdamm och visning i himmelrikets pysselrum! Ni skulle se det. Hade god lust att stanna där nere i Fru F´s lilla vrå. Kanske kommer det bilder nå´n gång om man har huvud nog att ta med kameran. Men tack till Er alla, Ni är för goa!

Ser fram emot en härlig kväll hos Syster Yster på självaste Nyårsafton! Undra vad hon bjuder på för god mat. God kan man vara säker på att den är, för hon är en av de duktigaste kockar jag känner. Frågar man sonen, håller han också med.

Raketerna är klara, för det har Qsinens man fixat (medans vissa låg och sussade). Ja, nu blir det väl familjemöte igen... Tänkte att man i alla fall kunde få ordna med Bolaget så man har lite drickbart att ta med på fest. Japp, det får bli min uppgift!

Ser fram emot att sjunga brallorna av mannen i "Lips" eller kanske man ska utmana Älsklingssyster på några toner. Stjärna ska jag också bli i "Buzz"! Passa Er!

Hej svejs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på er! Hoppas raketerna fungerar bättre i år. Låt INTE Roggan sköta dom om det ska lyckas. ;-) Kram från familjen Svensson/Tongring.

Anonym sa...

Hej,
ljusslingan i granen kommer ur airams serie och är inköpt på ett varuhus här i finland [halpa-halli]

Ett lyckligt nytt år önskar jagd dig!

Anonym sa...

Go fortsättning önskar lilla jag i bohuslän...

Kram Anne

Wilma sa...

Hej och tack för att ni hyst oss hela Jul- och Nyårs helgen.

Nu är vi i V-ås hos MaFiJoLe, lillhönan sover klubbad,
helt slut av feber och snuffs.

Kul med så många besökare!

// Kram från Smålänningarna.