18 december, 2008

JUL !













Ja, lite orolig blir man när det droppar som det gör från taken. Men när jag tittar på bilder från förra julen så kan man lätt konstatera att det är MYCKET mer snö nu! Puh...









Granen på bilden har vi sågat ner!









Oj, vad jag kommer att få skäll nu. Till och med min mamma skrek rakt ut. Ja, nog var den fin de där fyra veckorna (av 52) som slingan satt i, men sen var den inte lika vacker. Grenarna längst ner var bruna och marken runtom bestod inte av gräsmatta. Har varit utan sen i somras och vi ångrar inte en sekund...












(Okej då, en kanske, så här till jul).




3 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

hej anna!

Jag har ju tänkt maila dig ang. lite fler av-dunken men man har ju miljoner grejer för sig så man glömmer bort.

Kul att du startat en blogg!! Jag har ox¨å en :-)

Mvh

Fina

Wilma sa...

Neej! Sällar mig till Mosters skrik...
den som var så fin... med snö på... och ljus...

Har du inga kort från i år då så man kan jämföra mys faktorn?

Får iofs se själv om 2 veckor, längtar!

Anonym sa...

Älsklingen!!!!
Klart jag måste läsa din kloka ord... :-)
Finns det någon goare människa än du, det vete sjutton!!!

Va fint du gjort, men jag kan inte påstå att jag är förvånad;-)
Jag tänkte våldgästa dig någon dag och lämna en liten kombinerad kärlek/födelsedag/jul gåva.

Puuuuusssss från Monkan