18 december, 2008

Utmanad

Har blivit utmanad av Qsin på svammelomys.blogspot.com där det ska avslöjas information. Tack, för blomman på födelsedagen, Qsen!

Så, här kommer det..






Mina 6 favoritprogram





  • Äntligen hemma


  • Oprah


  • allt med Ernst


  • reseprogram (måste börja snart..)


  • inredningsprogram i allmännhet


  • Extrem överlevnad



6 saker jag gjorde igår






  • städade undan födelsedagsfirandet (mycket disk = bra födelsedag)


  • fotade med en kamera jag lånat av syrran


  • fikade med mina svärföräldrar som kom med en Amaryllis


  • njöt av vårt underbara hem med massor av levande ljus och ännu mer fika


  • skjutsade sonen på innebandyträning


  • satt vid datorn



6 saker jag ser fram emot






  • har en bokad tripp med sonen till "the best ever-S" i Estockholmo i januari


  • julafton (blir ju som en femåring)


  • våren är MIN! Då ska Ni få se!


  • alla resor vi ska göra


  • att få bli en till i familjen (nej, det dröjer mer än 9 månader)


  • mitt jobb som ska explodera till våren



6 favoritrestauranger






  • hemma


  • Thai:en vid Kupolen


  • Thai:en på Vattugatan i stan


  • Kompis i Kupolen (supergoda sallader, eller hur Anna!?)


  • Vedugnen, Karlstad


  • Steakhouse Dome, Riga



6 saker på min önskelista






  • kläder


  • kläder


  • kläder


  • ännu mer snö


  • överraskningar


  • hm...okej, ännu mer kläder



6 personer jag utmanar






  • inga namn, den som först hittar hit eftersom jag inte ännu gått ut med bloggen till mina nära och kära...





1 kommentar:

Anne sa...

Jag antar utmaningen.

Kram Anne