16 december, 2008

Bättre sent än aldrig...



Klart Anna ska börja blogga!?!


Har så klart funderat ett tag men som vanligt när jag funderar tar det alldeles för lång tid innan det händer något! Eller hur, syrran?


.."Bättre sent".., vet jag också att det är sååå typiskt mig. Nu är klockan mitt i natten och här sitter jag och lattjar lite med att tillverka en blogg.


Som om inte jag hade bättre saker för mig. Fyller år i morgon och har en liten lista på saker som måste göras innan jag törs släppa in mina kära, så som att städa, baka, handla och ja, Du vet!






Alltså ska jag nu slita mig härifrån och släcka ner här i huset och säga God Natt!

...Jisses, vad svårt det är. Men har fått i uppgift att träna på detta så...Sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan lilla Anna!

Hoppas att det går bra med din blogg!

Vi syns snart på juldagen.

Kram, Jocke