09 mars, 2010

Award!



Har fått en AWARD från en urgullig tjej, Lina, med bloggen Linas vita hem.
Har både träffat henne, hennes familj och sett deras hus och jag kan verkligen säga att hemmet är underbart vackert och familjen likaså! Ibland händer det att man råkar stöta på såna där människor som man bara GILLAR! Som känns så där genomsnälla. Här har Ni dem!

Här är reglerna för att motta denna award:
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world.
The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4.Let them know they received this award by commenting on their blog.
5.Share the love and link to the person from whom you received this award.
Så de JAG skulle vilja nominera är...
Så TACK Lina och GRATTIS till Er andra bloggare.
Se det som en liten uppskattning från en som läser Er blogg så ofta det går!

9 kommentarer:

Saras Inredning sa...

åh men GRATTIS till alla =)

Så fina bilder du visar nedan.
Gillar verkligen det svarta i inredningen.

Ha en bra dag!

Kramkram/Sara

n o r d i n g å r d e n sa...

Men tack så glad jag blir-vilken överaskning!!!

Jag har inte satt ut några awarder, utmärkelser el likn under alla dessa år, pga olika anledingar så jag gör det inte nu heller men jag blev sååå glad ska du veta!

Vilke vackra bruntar du gör, otroligt!

Tack från Nordingården.

Linas Vita Hem sa...

Åh tack snälla goa du!!!! Blir riktigt rörd av de fina orden!:)
Detsamma får jag ju så klart säga!!:)

Ja det var synd med möblerna, men snart är det ju sommar och då kan man ränna på auktioner och förhopppningsvis fynda något liknande!:)

Propoliskrämen är kanon!Jag är jätte nöjd. Använder den själv och även på Noels nariga vinterkinder, funkar utmärkt!:)

Vi höres!! Kramar/L

Lundagård sa...

TACK så jättemycket för awarden, jag är lat över att skicka vidare men jag blev jätteglad att du skickade den till mig, tack igen!

MissJoi sa...

Fin blogg.. man blir inspirerad..

Annica sa...

Anna du är verkligen bra på allting! Och du är värd all uppmärksamhet och uppskattning.
Massa pussar/Annica

annaslantliv sa...

Tack vad gulligt av dig.
'jag önskar verkligen att jag hade tid att skicka den vidare för det finns så många jag skulle vilja ge den till men just nu blir det för mycket att joxa med så många länkar och kommentarer. Men TACK! :-)

Ha en skön helg nu!

Kram Anna

annaslantliv sa...

Tack vad gulligt av dig.
'jag önskar verkligen att jag hade tid att skicka den vidare för det finns så många jag skulle vilja ge den till men just nu blir det för mycket att joxa med så många länkar och kommentarer. Men TACK! :-)

Ha en skön helg nu!

Kram Anna

Moodboardwithflowers sa...

Tack! Vad kul att du blir inspirerad! Nu ska jag titta igenom din blogg som jag knappt vart in på.

stor kram!