31 mars, 2010

Lycka!

Vilket lyckorus jag har i kroppen nu!

Kung i baren, king of the road, miljardär, världsmästare..you name it.

Jag är allt det där! Och stolt över mig själv!

Går runt i huset med musiken skrålandes och så kom den här gamla godingen. En gammal hit som the Chimes har gjort av U2's "I still haven´t found what I´m looking for".

Även om jag känner att jag fortfarande är "på väg" och kanske inte riktigt hittat det jag letar efter så har jag kommit till en milstolpe i livet.

Ett otroligt viktigt mål för mig ha uppnåtts idag.

Det kommer att innebära många bra saker både för mig och mitt arbete men också för min älskade familj som egentligen är grundmotivation. Dem är ju ändå anledningen till min vilja att bli en bättre människa. Det är dem jag ska spendera resten av mitt liv med och dem jag håller av mest!

Tog ett viktigt beslut för ett tag sen som också är det som har lett mig hit. En enorm resa har gjorts men den största resan är ändå inför mina fötter. Jag har sååå mycket härligt att vänta och en helt underbart ljus framtid med mina älskade...

Förstår Ni vad lycklig jag är!

Vet Ni vad det bästa är?

Det är att jag nu har till uppgift att hjälpa andra människor att få samma möjlighet att känna samma LYCKA! Är inte det härligt så säg! Vilket arbete...

2 kommentarer:

Emelie sa...

Tusen tack för rara ord! Vad härligt att kika in hos dig...Du fullkomligt sprutar energi!

Den lilla vardagslyckan är svår att fånga men så värdefull...

Önskar dig en Gald Påsk med nära och kära
Kram Emelie

Linas Vita Hem sa...

Hej Anna!
Vad underbart att du är så lycklig!! Läste att ni fått veta att ni ska få en liten tjej! Va häftigt!:) Hoppas allt är kanon! Kram/L