03 mars, 2010

Önskan om loppis

Har lyckats samlat på oss ofantligt mycket möbler och prylar.
Bodarna är fulla och det går knappt att ta sig in längre.
Har en önskan om en gårdsloppis!!
Tänk och bara få vräka ut allt vi har på gården. Ska säkert ha en repris från förra årets loppis i hela Arvslindan. Då Ni! Jag lovar att hojta till i förväg...



Har nya köksmöbler, så detta möblemang blev överflödigt.
Skulle behövas lite renovering på stolarna. Nytt tyg skulle göra underverk!
Blir Ditt för 400 riksdaler...



Ja, här går dagarna sååå fort. Har haft en rekordmånad och har därför fullt upp även nu i mars. Bådar gott för min karriär!!
Tänkte att jag skulle klättra på stegen denna månad...;D



Men naturligtvis finns tid till att vara med min son. Den får inte prioriteras bort!
Det är en skön känsla att kunna ta mig den tid det tar att sitta med läxorna, utan att stressa.
Det är få förunnat!
Det är inte bara jag och sonen som umgås då. Katten vill också passa på att få lite uppmärksamhet. Lilla Grå har en förmåga att ALLTID ligga I läxböckerna.
Men det gör ju inget när man inte har någon tid att passa!
Det blir lite extra tok och en massa skratt bara!



Tänk nu är det sportlovsvecka. Sonen är hos farmor och farfar, så jag passar på att jobba!
Ikväll däremot är det rena nöjen... Konstskoleflickorna ska umgås! Så ikväll blir det middag i Falun. Ska bli mysigt att ses!
Hoppas Ni också får en mysig kväll!

3 kommentarer:

Wilma sa...

Loppis vore kul! Har inte varit på en på evigheter känns det som (förutom med er i julas). Tror Oskar och Lilla Grå växt på sig sen sist!
Kom ihåg att vila och ta hand om grodan i magen.

Kram från sjuklingarna i Småland.

Linas Vita Hem sa...

Hej Anna!
Ja här skulle det också behövas en gårdsloppis så man blev av med lite grejer som står och och tar plats!:)
Ja du får hojta till då kommer jag!:) Det där bordet och stolarna var jätte fint! Skulle faktiskt behöva ett nytt köksbord. Hur långt är det?
Ha det kanon i det vackra vädret!!
Kram/L

Anonym sa...

Då kommer jag och handlar, längtar till sommaren och alla dessa gårdsloppisar.
Hör av dig.
Kram
//Eva
livingnextdoor22@hotmail.com