30 mars, 2010

Kloka ord!

Vill Ni bli peppade?
Vill Ni få en tankeställare eller kanske en spark i rumpan en gång i veckan?



Då har jag värsta tipset till Dig!
Anders Haglund, heter en klok man som arbetar som livscoach och föreläsare.
Har själv varit och lyssnat på honom via Forever, som hyrde in honom som föreläsare för ett bra tag sen.
Han har en gratistjänst till för Dig och mig som man enkelt kan beställa på www.lifevision.se och klicka på en ruta längst ner i vänstra hörnet.
Då kommer Du att varje vecka få ett mail, innehållande "Veckans ord" med bra citat att tänka över. Dessutom skriver han ingående om ett ämne som oftast verkligen berör!



Denna vecka är det om något så livsviktigt som meningen med livet. Hur viktigt det är att verkligen hitta något man brinner för och som gör en lycklig ända in i själeroten.
Läs veckans ord och gör sen en bedömning om Ni vill prenumerera eller inte.
Veckans boktips är då inte helt oväntat en bok om målsättning. Blev sugen att läsa denna och kostar bara runt hundringen...så det är inte dyrt heller (alltså om man vill beställa boken!).
Gör som mig och bli lite visare och mer medveten genom att läsa "Veckans Anders", du kommer inte att ångra Dig! Det kommer att inspirera och leda Dig till ett bättre liv!
(Värst va tätt det blev med inlägg nu då...snacka om periodare. Ha ha, Malin, nu fick Du två inlägg inom några timmar. Håll till godo!
PS Skriv gärna till mig och tala om vad Du tyckte om Veckans Anders. Vore kul att höra lite respons.

1 kommentar:

Knils Malin sa...

Ja ojoj här haglar inläggen ser jag =) vet du vilken bok jag läsre nu då? Överträffa dig själv genomnätverks marknadsföring. Jätte bra ju, hade det inte varit för att kl av 01.00 så hade jag fortsatt att läsa =)

Kramar i massor