22 april, 2010

Förhandstitt

En liten förhandstitt på verandan...



Naturligtvis ska det på foder och det ska målas, en ny trapp ska byggas och så vidare...
Men ett litet hum kanske Ni får om hur fiiint det kommer att bli!



Var på ännu en tur med min kära mormor igår.
Stannade till vid växthuset i Gustafs där det inhandlades LAVENDEL och ännu en basilika.
Längtar tills dem får in lavendel på stam....mmm, så vackert.



Idag har jag haft äran att ha en GOD vän på frulle.
Älskade M hade även lite "götta" till kaffet, så det blev både smoothie, ägg och goda smörgåsar. Men det bästa av allt är ändå sällskapet!



Som vanligt så diskuteras djupa saker och MYCKET känslor.
Graviditeten ger mig översvämmning av den varan och tårarna är aldrig långt borta...




Hugaligen, hur ska det bli efter förlossningen?? Törs inte ens tänka på det.



Om Ni bara visste vad gott det doftar av dessa vackra blå blommor.
Lavendel är nog min absoluta favorit och har varit i många år.


Nu ska jag och sonen baka lingonlimpa.
Blir så glad när han kliver in genom dörren och önskar att vi ska baka BRÖD!
Då har man lyckats bra va!
Ha det så länge!!

2 kommentarer:

MonaA sa...

Jättefint blir det!

Åhh, jag ska snart också ta mig en tur till Gustafs någon dag snart, och inhandla lite vårblomster!

Jag hoppas ni alla mår fint! Och du, jag har ännu inte sett din gravidmage, den vill jag ju se och klappa lite på :-)! Och din härliga nuna också, förstås!

Kan vi inte se till o ses snart?

Kram kram kram!

Anne sa...

åå, vad fin din förstukvist blir. Lätt att se hur vacker den är när den är klar.

Kramizar Anne