06 april, 2010

Marockansk inspiration

Antar att alla känner till Marrakechdesign som har världens snyggaste (och dyraste) kakel.
Vi har ju ambitionen att ganska snart kunna göra om vårt badrum på nedervåningen.
Då har vi tänkt lyxa till det med ett toksnyggt kakel.



Detta tror jag heter Palmblad.
Nästan alla plattor kostar 995-1200 kr kvm vilket blir en del om man börjar räkna på det.
Det svåra blir bara att välja...



Tycker om både det färgglada OCH de lite mer dämpade plattorna.
Och jag som får beslutsångest om det finns två maträtter att välja på... hur ska detta gå?
Tror att det är en bild tagen från Kvänum
Har ju fortfarande rutigt högt upp på listan.
Är sugen på att lägga detta i köket uppe i Bönhuset. Även med svart bänkskiva och svarta vitvaror, som på bilden. Till detta Lidingö kök från IKEA.

1 kommentar:

annaslantliv sa...

Vet du, du har så rätt. Man ska gå vidare, men man kommer ju ingenstans i det här landet utan kontakter. Jag har varit på massor ac anställningsintervjuer men snubblat på mållinjen pgs att någon har haft rätt kontakter.
Jag är världens gladaste piggaste människa, kan inte allt men har viljan att lära mig. Och det är ju faktiskt det som är det viktiga. Att ha rätt mental inställning. Men vad hjälper det när man inte får chansen. Jag vill ha något kontorsjobb, det har jag velat sen gymnasiet, men så hamnar man på praktik, och där blir man kvar. det är ju så det är. Jag trivs jättebra, det är inte det, men jag är även sugen på något annat...

Vilka fina bilder du visar, jag förstår att du har svårt att välja.
Jag vill oxå ha Lidingö köket, så klassiskt snyggt.

Kram Anna