02 juli, 2009

Sötnosar...

Kunde inte låta bli dessa underbara gamla stolar.
Många möbler man tittar på kan man konstatera att med lite färg eller nytt tyg, skulle dem bli fantastiska. De här två var liksom ready to go to Arvslindan...



Det gamla symaskinsbordet hade ju världens vackraste symaskin att erbjuda till en maskinlös kvinna som mig! Perfekt! Den ska jag ha uppe på mitt kontor som ska göras iordning på övervåningen så småningom.
Mannen kom på världens bästa lösning - jag ska få ett eget rum!
Sonen ska vi flytta in tv:n, x-boxen och soffan till, vilket var väldigt populärt!



Ni har ju hört att vi har tre små skruttungar i garderoben.
Här ligger dem små liven. Passade på att få till lite idolbilder medans mamma var nere och åt.
Kan knappt bärga mig tills dem öppnar ögonen.



Man blir helt sjuk! Kan stå och bara titta på dem i timmar. Mamman här hur stolt som helst och spinner som en tröska när man berömmer henne för sina små liv.
Vet inte när man törs flytta dem... nån som vet? De kommer ju att slå ihjäl sig om dem ramlar ut från högsta hyllan.
Sambon vill ha dem i sängen... Har inte haft mage att talat om att det inte är möjligt. Eller ska jag låta honom upptäcka själv att de faktiskt gör både nr1 och nr2 precis när det passar dem?




Ja, sötare får man leta efter! Förstår Ni att jag blir sjuk!







Igår hade vi en helt underbar dag på Leksand sommarland med mamma, syrran och våra barn. Hur mysigt som helst! Hoppas Ni också haft möjlighet att njuta lite av vädret som bjuds. Om inte, så kommer det mera.
För oss är det viktigt att bara få ta en runda i trädgården och bara beundra alla växter och träd vi har. Tio minuters livskvalitét kan göra underverk för stressade kroppar.
Mannens trötta fötter fick sig lite knådning innan läggdags igår. En liten gärning men som betyder så mycket. Mina killar älskar när jag ger dem behandlingar - och jag älskar att GE!

2 kommentarer:

mini sa...

ja, du..vi var också där på sommarland, min Maja och jag....
Vi har haft en minisemester på Leksands camping...Så skönt har vi haft.
Richard var inte med på sommarland, han fick stanna vid vagnen,,,hundar är inte välkomna där så han o Daisy fick ha det lugnt o skönt utan oss...
Vilka söta kattungar ni fått.
Må så gott! Kram /mini

Emma sa...

Tack, vad kul! :)
Gud vilka söta duntussar, hur gamla är de? Jag hade varit rädd att mosa dem om jag hade haft dem i sängen..