04 augusti, 2009

Wow! Vov!

Vi har blivit med HUND!
För en vecka eller så!
Skulle aldrig falla mig in att skaffa en häst som tror han är knähund...



Jättegullig är han i varje fall, Milaz, som han heter. Han har som så många andra, fattat tycke för min älskade sambo. Lämnar helst inte hans sida... svartis är han också.
Den tokern har till och med sett till att vi har skillda sovrum... Tur att det bara är en vecka.



Vi har haft det minst sagt hektiskt här sen mannen fick semester. Allt ska ju liksom göras NU!
Alla känner igen sig, antar jag.
Nej, jag förespråkar 15 veckors semester och en hundratusing i bonus inför semestern. Mmmmm!
Grejen är att jag just jobbar på den saken, jag ska minsann se till att det blir så!



Fest har vi hunnit med också! Skitgulliga människor som vi kommer att göra många saker med i framtiden. Detta par bjöd hem oss tillsammans med några grannar på grillkväll. Vi hade jättemysigt och sov kvar och hann klämma en äggfrukost innan det bar hem till KÄRA Arvslindan.

Har varit på auktion ännu en vända. Fick en del mindre fynd med mig hem. Lite burkar och andra livsnödvändiga saker! Bilder kommer...



Nej, nu har det kommit hem en massa produkter som ska plockas upp och användas! En ny pumptvål till duschen (jo, jag har duschat ändå!!) och en ny massagelotion!
Har fått ett hett tips av Malin, som jag jobbar tillsammans med, att blanda Heat lotion (vårt vanliga liniment) och vår nya massagelotion.
Provade på älsklingen idag - väldigt bra betyg!
Både att massera med och även för "mottagaren" som fick lite välgörande liniment samtidigt som massagecremen gjorde att man kunde knåda ett tag utan att hettan tog överhanden.
Testa, mina vänner! En riktigt hög mysfaktor på det!
Nu håller jag på att spricka av längtan efter min lilla kille! Man är ju inte van att han är borta så här länge. Samtidigt är det ju roligt för honom att hinna umgås ordentligt med den familjen också.

3 kommentarer:

Wilma sa...

Ja Rogga är det både djur och barn som faller för. Fast vi GILLAR hela goa familjen i Arvslindan!

Bearbetar gubben om att våldsgästa er (han vill bara bygga på frigge!), kanske nästa vecka...?

Kram så länge!

annaslantliv sa...

Nä men är det din andra halva! Han känner jag oxå igen ju. Kul att få en bild så man har ett ansikte till den man läser om.

Hoppas ni haft en härlig helg!

Kram anna

Anne sa...

Låter väldigt trevligt, din massage-coctail..;)Måste nog pröva, köpa lotionerna först bara..humm..
Din röda mosaik-lampa som du har på bild här är otroligt vacker, var har du hittat den, man kanske kunnde få härmas lite... Urtjusig verkligen...!!!

Kramizar Anne