15 november, 2009

Härliga lördag



Har haft en superlördag!





Först hade vi en riktigt mysig morgon med "gofrulle".
Sen var det lasagnelunch hos mamma med halva släkten.


"Ett rikt liv behöver inte kosta så mycket"


Efter det var det dags att dra till Gustafs...




Där var det teamträff med några goa kollegor.
Supergod mat och en cheesecake som var FÖRSVINNANDE god!
Lite planering, mys, skratt och målsättningar med världens mest positiva, energigivande tjejer.
Herregud, va kul man kan ha på jobbet!
Jag har aldrig varit med om liknande och aldrig hört talas om nåt i närheten heller.



Jag känner hur det riktigt bubblar i kroppen och ibland har jag så svårt att gå och lägga mig. Jag känner mig så priviligerad och tacksam över att ha ett sånt här lyckligt liv! Visst är det detta jag har försökt attraherat, men sen vet ju alla att saker och ting händer och ibland kommer "livet" emellan. Jag har så klart mina doser av sånt också men i stort känns det som att jag lever min dröm!
För när jag får krypa ner i sängen bredvid min älskling när jag kommer hem, är min lycka gjord!

1 kommentar:

MonaA sa...

Såååå underbart att läsa, Anna! Man blir glad bara av att läsa det du skriver!

Puss o kram!
Mona