19 november, 2009

Nytt

Konstflickorna fick jag äran att umgås med i tisdags!
Då hade värdinnan tagit fram lite saker från Indiska som såg nästintill orörda ut, vilka vi kastade oss över!




Själv fick jag med mig ett par härliga gardinlängder hem med sammetsmönster i en härlig blå-turkos färg.




Passade kanon i rummet som vi precis möblerat om.
Lite finjustering bara så kanske det kommer lite bilder...



Ett nyckelskåp som ska målas vitt och ska få flytta in i vår hall.
Nej, nu måste jag skynda mig. Ska tillbringa dagen i Falun med en kollega. Sen kommer jag så klart att vara på kontoret då det är dags för affärspresentation till kvällningen.
Ska göra mitt bästa för att representera vårt miljardföretag. Välkomna!

1 kommentar:

Wilma sa...

Kul med lite nytt!
Men på bilderna ser gardinerna svarta ut, vajsing med kameran?

Kram!