19 januari, 2009

Award, till mig!



Ja, men det här går ju riktigt BRA och blogga!
Tror minsann att jag fortsätter!

Den här gulliga AWARDEN fick jag av en genom bloggvärlden känd
Anne som har bloggen Flimmerochflummer.
Väldigt kul, måste jag säga. Jag känner mig uppskattad till tusen.

I mitt jobb så använder vi oss mycket av UPPSKATTNING.
Vill inte alla ha uppskattning eller finns det nån som tycker
att de får för mycket? Skulle inte tro det!

Eftersom jag redan praktiserar det här personligen
kan jag meddela Er att jag blir SÅÅÅ varm i hjärtat
av att tala om för en människa vad den är bra på
eller bara en enkel komplimang.
Jag tror nästan det värmer mer i mitt hjärta
än vad det gör i den andres, UNDERBART!

Mitt arbete går ut på att hjälpa andra att bli så BRA som möjligt i Forever. Det är häftigt att se andra växa, att se dem utvecklas personligt och göra saker de aldrig kunde drömma om innan.

Jag har själv varit där, då man har kastat sig ut för stupet
handlöst och trott att man kommer att falla.
Efteråt står man där och blickar tillbaks och inser
att man gjort något helt fantastiskt.

Som belöning har man VÄXT som människa
och det går knappast att köpas för pengar...

Nu tror Ni att jag gör makalösa saker på mitt jobb
- men Ni ska komma ihåg- att för den lilla människan
är de små sakerna OTROLIGT stora.
Prova själv att utsätta Dig för något som Du är rädd för.


Nu till det Ni väntat på.....

De jag vill ge denna utmärkelse till är:

Reglerna för utmärkelsen är följande:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Vill att Ni ska veta att jag uppskattar Era bloggar!

Där fick Ni! Lite uppskattning från mig.
Måste också tillägga att då det gäller Karin och Fru B så uppskattar jag Er som personer!!

Jag varnar Dig, Karin, laga inte för god mat nu för då äter jag Er ur huset och jag får skämmas... igen!

Du är en supergo människa och jag blir så glad då jag vet (inte du ännu) att jag ska få komma hem till Er imorgon.

JÄTTEROLIGT! (läses med bredaste dalmål)


Tack och God natt, frissan är platt

5 kommentarer:

Wilma sa...

Men... Det ser väl bra ut?
Eller menar du att du vill ha "Novellerna" uppdelade mer i stycken?

Scrollat ner och tittat på dina andra inlägg, du är iaf konsekvent och har samma stil på de andra inläggen. Ser inte konstigt ut.

Visst hjälper jag dig om du vill!

annaslantliv sa...

Tack! Vad gulligt att du ger mig en award, det är som du skriver, vi uppskattar varandra för lite. Det ger så mycket för båda sidor.

Jag har ju varit på H&M i hundra år, känns det som, det är väl därifrån du känner igen mig. Om jag inte misstar mig helt har väl du barn med Rickard (som är ett gammalt ex till en som jag jobbar med)?

Ta det lugnt i snöyran!

Kram Anna

Anonym sa...

Hej Anna!
Snubblade in här och upptäcker "vem du är" =)
Vi sågs förra helgen på Kickoffe'n, det var jag som hade bäbis med mig.
Jättetrevlig blogg!
Ha det toppenbra! Vi kanske ses!
/Camilla

Anonym sa...

Åh söta du!!

Tack snälla!!

Jag lyckades missa att du gett mig en utmärkelse...MÄÄÄN JAG UPPSKATTAR DEN OTROLIGT MYCKET!!!

Vad mysigt att ni kom hit idag och det är SÅÅÅ roligt att få bjuda er på mat, större njutare får man leta efter!!

Jag beundrar dig för att du satsar och för att DU är DU!

Tack för att jag fått lära känna dig!!

Kramen

Mia sa...

Vad roligt! Tack snälla.
Mitt första besök härinne, ska genast spara dig och läsa runt så fort jag kommer hem. Nu måste jag hasta iväg till bibblan för lite research men snabb fråga, gör du dalahästar?? Åh jag älskar dalahästar! Har hur många som helst.
Kram Mia